JEDNOSTKA PROWADZĄCA SPRAWĘ
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.
Adres: Jaraczewo 2, 64-930 Szydłowo, Biuro nr 19
Telefon: 67 2115522, e-mail: usc@szydlowo.pl
PODSTAWA PRAWNA
DOKUMENTY WYMAGANE OD WNIOSKODAWCY
WYMAGANE OPŁATY
W wyniku sprostowania/uzupełnienia wydawany jest odpis zupełny aktu stanu cywilnego – 39 zł, pełnomocnictwo – 17 zł.
Opłatę uiszcza się na rachunek Urzędu Gminy Szydłowo nr NBS 32 8937 0007 0000 1674 2000 0010
TERMIN I TRYB REALIZACJI ODPOWIEDZI
Po złożeniu kompletu dokumentów bez zbędnej zwłoki.
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie w sprawie odmowy sprostowania albo uzupełnienia aktu stanu cywilnego rozpatruje Wojewoda Wielkopolski w Poznaniu za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Szydłowie. Termin odwołania 14 dni od daty otrzymania decyzji
UWAGI
Wniosek o sprostowanie albo uzupełnienie aktu stanu cywilnego składa się w urzędzie stanu cywilnego, w którym sporządzony został akt, podlegający sprostowaniu lub uzupełnieniu.
Wniosek o sprostowanie albo uzupełnienie aktu stanu cywilnego można złożyć:
Jeżeli wniosek składa osoba, której akt nie dotyczy (wstępni, zstępni, rodzeństwo, osoba obca) wymagane jest pełnomocnictwo szczegółowe do dokonania czynności.