Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Jednostka prowadząca i odpowiedzialna za sprawę Referat Spraw Obywatelskich Adres: Jaraczewo 2, 64-930 Szydłowo, Biuro nr 17 Telefon: 67 2115525, e-mail: ewidencja@szydlowo.pl
Podstawa prawna
ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. Nr 388),
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. Nr 267 ze zm.), poz. 1071 ze zm.),
ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz .U. z 2013r. Nr 267).
Dokumenty wymagane od wnioskodawcy
Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców lub rejestru zamieszkania cudzoziemców.
Dowód osobisty lub paszport (do wglądu).
Wymagane opłaty - opłata skarbowa za wydane zaświadczenie w wysokości 17zł., opłatę skarbową wnosi się na konto: Nadnotecki Bank Spółdzielczy w Białośliwiu 32 8937 0007 0000 1674 2000 0010
Termin i tryb realizacji odpowiedzi Niezwłocznie, nie później niż 7 dni od daty wpływu wniosku. Odmowa wydania zaświadczenia bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w drodze postanowienia.
Tryb odwoławczy Od postanowienia przysługuje stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Szydłowo w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia.
Uwagi Zaświadczenie wydaje się w przypadku:
urzędowego potwierdzenia określonych faktów (zameldowania na pobyt stały, zameldowania na pobyt czasowy) lub stanu prawnego wymaga przepis prawa,
osoba ubiega się o zaświadczenie ze względów na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.