Jednostka prowadząca i odpowiedzialna za sprawę
Referat Spraw Obywatelskich
Adres: Jaraczewo 2, 64-930 Szydłowo, Biuro 17
Telefon: 67 2115525, e-mail: ewidencja@szydlowo.pl
Podstawa prawna
Dokumenty wymagane od wnioskodawcy
W przypadku zgłoszenia zameldowania przez pełnomocnika dodatkowo:
Wymagane opłaty
Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć do zgłoszenia dowód wniesienia opłaty skarbowej
- opłatę skarbową wnosi się na konto:
Nadnotecki Bank Spółdzielczy w Białośliwiu, Nr konta: 32 8937 0007 0000 1674 2000 0010.
Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Po złożeniu wniosku organ przeprowadza postępowanie wyjaśniające, polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, przeprowadzeniu rozprawy administracyjnej, wizji lokalowej itp.
Termin załatwienia sprawy, wydania decyzji administracyjnej – wynosi do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku skomplikowanego postępowania termin może ulec przedłużeniu).
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronom prawo złożenia odwołania do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Szydłowo w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Uwagi
Przy zameldowaniu należy okazać się dokumentem tożsamości (dowód osobisty lub paszport), przedłożyć wypełniony druk (zgłoszenie pobytu stałego lub czasowego), podpisany przez osobę (osoby) posiadającą (e) tytuł prawny do lokalu oraz do wglądu oryginał tytułu prawnego do lokalu/domu, którego kserokopię należy dołączyć do podania.